.دلم برای تو تنگ است...و این را نمیتوانم بگویم!!
مثل باد که از پشتِ پنجرهات میگذرد...و یا درختها که
خاموشاندسرنوشتِ عشقگاهی سکوت است..
#چیستا_یثربی
ما را در سایت گرامی ترین چیزها.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:19